Chatboty to coraz popularniejsze rozwiązania stosowane przez nowoczesne firmy. Przedsiębiorstwa chcące zapewnić dla swoich klientów wysoką jakość obsługi decydują się na takie narzędzia, które dają możliwość docierania ze swoją ofertą do wielu klientów i zagwarantowanie im najwyższej jakości usług. Prezentujemy najważniejsze korzyści wynikające z postawienia na takie rozwiązanie.
Automatyzacja firmy
Pierwsza korzyść wynikająca z postawienia na ai chatbot to możliwość zautomatyzowania procesów w firmie. Odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania nie będzie już wymagało poświęcania czasu pracownika. Wystarczy jedynie dobrze zaprogramowany bot chat, który wykona to automatycznie. Udzieli wyczerpujących odpowiedzi dla klientów, a przy tym prześle je do odpowiednich działów. Bot chat onlinemoże również stanowić pomoc w zakresie przeprowadzenia użytkownika przez cały proces zakupowy. Narzędzie pomoże w odnalezieniu wszystkich funkcjonalności, a w połączeniu z innymi narzędziami pozwoli wskazać inne podobne produkty. Możliwości oferowanych przez narzędzie jest zatem naprawdę wiele.
Zobacz ofertę chatbotów jednej z wiodących firm: https://inteliwise.com/pl/produkty/ai/chatbot/
Świetny wybór dla ecommerce
Przedsiębiorstwa działające w branży ecommerce z pewnością będą zachwycona z postawienia na wirtualnych asystentów. Sklep będzie dzięki temu zdecydowanie bardziej zautomatyzowany i możliwe będzie osiąganie zdecydowanie lepszych wyników sprzedażowych dzięki zastosowaniu najlepszych narzędzi i rozwiązań. Chat botjest w stanie doradzić w całym procesie zakupowym. Wirtualny asystent poprowadzi klienta za rękę przez wszystkie dostępne w sklepie opcje i ułatwi znalezienie produktów. Udzieli także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące sposobu płatności, czasu realizacji zamówienia i innych palących kwestii. Postawienie na takie narzędzie w sklepie internetowym to zatem mnóstwo korzyści.
Szerokie możliwości integracji
Chatbot onlineto narzędzie, które posiada bardzo szerokie możliwości integrowania go z różnymi mediami i narzędziami. Może znaleźć się na stronie internetowej przedsiębiorstwa. Nowoczesne narzędzia pozwalają wybierać, gdzie będzie wyświetlało się okienko dialogowe, które pozwoli na konwersację z asystentem. Najczęściej wybierane miejsce to prawy dolny róg strony, aby okno asystenta nie zasłaniało innych istotnych funkcji. Istnieje jednak możliwość zintegrowania asystenta także z komunikatorem Messenger. Dzięki temu również na stronie na Facebooku można łatwo obsługiwać zapytania klientów. Konwersacja z wirtualnym asystentem będzie przypominała rozmowę z realną osobą, a zatem każdy z użytkowników zostanie obsłużony w profesjonalny sposób.
Poprawne odpowiedzi na wiele pytań
Chatbot pl jest w stanie udzielać prawidłowym odpowiedzi na wiele zadawanych pytań. Narzędzie za sprawą korzystania ze sztucznej inteligencji i rozwiązań nauki maszynowej samo jest w stanie rozpoznawać zapytania skonstruowane w różny sposób i udzielać poprawnych odpowiedzi. Zaawansowane narzędzia są konstruowane w taki sposób, aby prawidłowo odpowiadać na wszystkie zapytania użytkowników i rozwiązywać ich problemy. W dostępnych panelu konfiguracyjnym możliwe jest także uzupełnianie bazy zapytań i odpowiedzi dla jeszcze lepszego działania narzędzia. Chatbot po polsku bardzo dobrze radzi sobie ze znakami interpunkcyjnymi i obsługą języka polskiego. Może tym samym stanowić olbrzymią pomoc dla wielu przedsiębiorstw, dla których zautomatyzowanie obsługi klienta ma duże znaczenie.
Wykorzystywanie zaawansowanych algorytmów wpływa również na to, że wirtualny asystent z czasem sam uczy się kolejnych zapytań i odpowiedzi. Po pewnym czasie działania może zatem jeszcze lepiej radzić sobie z obsługą klienta.
Chatboty nie są bardzo kosztowne
Polski chatbot stanowi rozwiązanie nie tylko dla największych firm, ale również dla mniejszych. Sam zakup wirtualnego asystenta nie jest bardzo kosztowny i jest to niezwykle łatwo dostępne dla wszystkich osób narzędzie, które sprawdza się bardzo dobrze i nad którym warto się poważnie zastanowić. Korzyści z postawienia na takie narzędzie do obsługi zapytań będą bardzo wysokie i można wiele na nim zyskać. Chatbot cenajest niska i zależna często od możliwości oferowanych przez konkretne narzędzie. Najmniej wymagające przedsiębiorstwa nie muszą jednak szykować się na bardzo wysokie koszty związane z użytkowaniem takiego rozwiązania, które będzie dostosowane do wymagań i potrzeb.
Możliwość komunikacji wideo
Nowością jest polski czat wideo, który wprowadza jeszcze większy realizm do komunikacji z wirtualnym asystentem i stanowi jeszcze lepszy wybór dla zainteresowanych osób. Komunikacja w formie wideo sprawia, że wśród użytkowników rośnie zaufanie do chatbota, a odpowiedzi na dłużej pozostają w pamięci. Jest to narzędzie dedykowane dla najbardziej wymagających przedsiębiorstw, którym zależy na najlepszej obsłudze każdego z klientów. Narzędzie wideo daje takie właśnie możliwości. Jest jednak droższe w zakupie od tekstowego asystenta. Wybór odpowiedniego rozwiązania zależy zatem od potrzeb przedsiębiorstwa.