Pamiętasz, gdy u mechanika dostałeś zapach do samochodu, w banku – długopis z nadrukiem, a na konferencji – notesy i smycz? Darmowe gadżety cieszą każdego. Kto odrzuciłby bezpłatny, przydatny drobiazg? Szczególnie, gdy akurat zapomniało się notesu, długopisu czy butelki z wodą…

Czym są gadżety reklamowe i po co się je stosuje?

Gadżety reklamowe to przedmioty, które kupującego kosztują niewiele – a korzyści z ich przekazywania konsumentom mogą być ogromne. Przede wszystkim budzimy w ludziach pozytywne skojarzenia – w końcu dajemy im prezenty. Po drugie, przekazujemy wiadomość: „Wiem, czego potrzebujesz”. A skoro klient otrzymuje taką wiadomość, na pewno zwróci się do ciebie w potrzebie. Tym bardziej, jeśli logo i nazwa twojej firmy utrwalą mu się w umyśle przez nadruk na gadżecie reklamowym, który otrzymał.

Jaki gadżet wybrać?

Niezmiernie ważne jest, by dobrać gadżety reklamowe nie tylko do wizerunku swojej firmy i profilu jej działalności, ale też do grupy docelowej. Jeśli rozdajecie gadżety ludziom w centrum handlowym – mogą to być torby z logo, jeśli kandydatom na targach pracy – kalendarze czy pendrive’y, jeśli naszą grupą docelową są młodzi ludzie – na pewno ucieszy ich czapka z daszkiem czy koszulka w modnym wzorze, jeśli celujecie w dzieci – wyposażcie się w maskotki. Jeśli wasza firma promuje ekologię, dobrze przekazać to poprzez gadżety. Jeśli prowadzicie kampanię na imprezie sportowej – możecie rozdawać butelki na wodę, sportowe etui na telefon czy krokomierze, przekazując tym samym informację, że wasza firma propaguje zdrowy styl życia.

Gadżety elektroniczne – krokomierze reklamowe

Dużą popularnością cieszą się reklamowe gadżety elektroniczne. Myszka komputerowa, pendrive, ładowarka do telefonu, selfie-stick, przenośna lampka, latarka, wiatraczek, powerbank, mini głośniczek czy mini radio – opcji jest bardzo wiele. W dobie cyfryzacji gadżety elektroniczne sprawdzą się prawie w każdej grupie docelowej. Oryginalnym pomysłem na elektroniczny gadżet reklamowy są krokomierze reklamowe z nadrukiem logo firmy (takie, jak w ofercie sklepu Reklamowe24 na https://gadzety-reklamowe.com/section2/423-Krokomierze-1.html).

Jest to małe urządzonko występujące w wielu wzorach i kolorach, bardzo atrakcyjnie wyglądające dla konsumenta. Większość krokomierzy ma wyświetlacz LCD pokazujący ilość kroków, spalonych kalorii oraz przebyty dystans. Urządzenie można wygodnie przymocować do paska spodni. Bardziej zaawansowane krokomierze mogą mieć również panel solarny, dzięki czemu wiemy, że w trakcie spaceru nie rozładuje nam się bateria. Taki gadżet na pewno zrobi ogromne wrażenie na kliencie.

Ciekawym rozwiązaniem jest też wygodny krokomierz umieszczony w gumowej bransoletce na nadgarstek. Krokomierze sprawdzą się na pewno w takich kampaniach, w których promuje się zdrowy styl życia, ruch, dbanie o zdrowie – czyli właściwie w każdej grupie docelowej. Możecie je rozdawać na imprezach sportowych, piknikach rodzinnych czy w centrum handlowym, tłumacząc przy okazji potrzebę codziennego ruchu i jego wpływ na zdrowie. Logo waszej firmy umieszczonej na krokomierzu będzie przypominało konsumentom nie tylko o konieczności codziennego ruchu, ale też o tym, że dbacie o niego i jego zdrowie.

Dodaj komentarz